22 Kasım 2013 Cuma

MUTLU ETMEYE DEVAM...

















7 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzeller,katılımınız için tebrik ederim.Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

hepsi de ayrı güzel güle güle kullansın yavrucaklar eliniz dert görmesin inşallah sevkut hanım
rica etsem müsait bir zamanda haroşa kulaklıklı berenin yapılışını biraz anlatabilirmisiniz sevgilerimle
oya

vintage peony dedi ki...

Çok güzel olmuş hepsi elinize sağlık.
en üstteki modelin yapılışını nereden bulabilirim acaba, kızıma yapmak istiyordum. ama ingilizce tariflerden anlamıyorum.

SEVKUT dedi ki...

Teşekkürler, bu şapka yabancı bir dergi modeli, bu nedenle açıklamasını yapamıyorum malesef:(

vintage peony dedi ki...

Çok üzüldüm. Çünkü bu modelin yapılışını arıyorum ve bulamadım. Kızıma yapmak istiyordum. Azıcık da olsa tarif edebilmenizin imkanı yok mudur :(

SEVKUT dedi ki...

Gamze hanım mail adresinizi yazarmısınız bana...

vintage peony dedi ki...

vintagepeonny@gmail.com