23 Aralık 2011 Cuma

Kız Çocuk Şapka-Atkı Takımı


İp: Anchor Anatolia
Şiş: 4

 Yine öreli bayağı bir zaman geçipte yayınlayamadığım bir projem:)
Bu takımı hediye örmüştüm ve şu anda Amerika'da sahibini ısıtıyor bile.





Bu tomurcuklu şapkanın orjinalini burada bulabilirsiniz. Orjinalinde misinalı şişle dairesel olarak örülmüş ama ben misinalı şişlerle yavaş örebildiğim için 2 şişle ördüm. Önce kulaklıkları ayrı örülüyor, sonra hepsi birleştirilip üst kısmı örülüyor. Resimlerinde yardımı olur umarım.






Bu şirin atkının orjinalide burada. Örülüşü çok basit bir model, bütün güzelliği kenarlarındaki ayrıntıda gizli.
Kenarlarıda şişle yapılıyor. Açıklamanın olduğu sayfada videosuda var. Videosunu buradan izleyebilirsiniz.
Bu atkıda daha önce ördüğüm üçgen atkıya benziyor, bundaki arttırmalar;  ortadaki dolayarak yapılan arttırmalar  sadece ön sırada, kenarlardada hem ön hem arka sırada ilk ilmeğin içinden 2 kez örerek yapılıyor.

3 yorum:

tülin dedi ki...

Çok şık olmuş.Minik hanımlar bayılır böyle şeylere değil mi?

Adsız dedi ki...

ablacım slm senden bi ricam var meşur bir baktüs modeli var suzanhobide görmüşsündür n olur onun açıklamasını detaylı bir şekilde anlatırmısın lütfen yardımlarını bekliyorum

SEVKUT dedi ki...

Canım model bana ait olmadığı için ben açıklama yapamam. Suzanhobi arkadaşımızdan rica edersen yardımcı olacaktır eminim.