2 Şubat 2011 Çarşamba

İlham Verdiklerim - Sizden Gelenler





Sevgili Hüzünlü Terazi arkadaşım daha önce örmüş olduğum erkek atkısı için bıraktığı yorumda, bu modeli çok beğenip kuzenine ördüğünü yazmıştı. Aynı yorumunda resimlerini yolluyacağını ve belki ilham verdiklerim diye bir bölüm açarsınız demişti. Sağolsun ördüğü atkının resimlerini bana yollamış, bende büyük bir zevkle yayınlıyorum arkadaşımın emeğini. Vee kendisinide bu yeni bölümümüzün isim annesi ilan ediyorum.
Eğer isterseniz sizde burdan esinlenerek yaptığınız örgülerin resimlerini mail adresime gönderebilirsiniz. Bende seve seve yayınlarım bunları. Ne kadar çok insana ulaşıp ne kadar çok insanı gülümsetebilirsek o oranda mutlu oluruz hepimiz değilmi.

7 yorum:

kpsszede dedi ki...

Bu bölümde kesin benim adım da geçecek:)Sizin sayfalarınızda görüp de yapmak istediğim bir hayli şey var.Zaman buldukça inşallah.

Arzu'nun Kırkyamaları dedi ki...

Teşekkürler Sevkutçuğum..Henüz kendi bloğum olmasada senin bloğunda bi bölümün isim annesi olmak beni çok mutlu etti.İlham vermeye devam edeceğin sağlıklı günlerin olsun..Sevgilerimle..

tülin dedi ki...

Ne güzel bir isim ve ne güzel bir bölüm.
Hayırlı olsun canım.

Nazan dedi ki...

Kutsevciğim, güzelve haklı bir köşe olmuş.O güzel anlatımlarınla bende neler örmedimki.Üstelik o kadar güzel ve net anlattınki hiç yorulmadım.Bu vesileyle yardımların için çok teşekkür ederim..

SEVKUT dedi ki...

Perimasalım; Adınızın ve emeklerinizin burda yer almasını bende çok isterim.

Hüzünlü Terazi: Benim için büyük bir zevkti asıl ben teşekkür ederim size.

Tülin ablacım; Çok teşekkür ediyorum ama senin yaptıkların kadar özel değil yinede.

Nazancım; Canım ben bu anlatımları yaparken hiçbir karşılık beklemeden yapıyorum. Bu istek ve öneride arkadaşımdan geldiği için hayata geçirmeyi görev bildim kendime.

Seyyah dedi ki...

Aynı modeli bende denedim. Ama siyah olduğu için mi nedense desenler seninki gibi belirgin olmadı bende vazgeçtim. Ama ilham verdiklerim kategorisi güzel olmuş. Hayırlı olsun...

kpsszede dedi ki...

merhaba.ben demiştim burada adım geçecek diye:)sayfama ekledim senden görüp de yaptığım boyun şalını.fotoyu sen mi alacaksın,ben mi göndereceğim:?bu konudaki tecrübesizim de:)
Ayrıca teşekkür ederim,o kdr güzel modellerin varki,hepsini kopyalamak istiyorum:)bir başlangıç yapmış oldum...