23 Mayıs 2010 Pazar

Milföy Mantısı



Sizlerle bu çok kolay ve çok lezzetli  mantı tarifini paylaşmak istedim. Çok pratik ama deneyen herkes lezzetini çok beğendi. Acil durumlar için iyi bir alternatif oluyor. Bu tarifimi  60. P.D.Ç.S.Etkinliğine ev sahipliği yapan Gelibolu17 arkadaşıma gönderiyorum.

Yapılışı: 
İstediğiniz miktarda kıymayı, 1 baş soğanı küçük küçük doğrayarak kavuruyoruz, tuz ve karabiber ilave edip soğumaya bırakıyoruz. Kıymayı önceden kavurursanız daha iyi oluyor.
Milföyleri buzluktan çıkarıp kendi halinde yumuşamasını bekliyoruz. 1 kareyi dörde bölüp ortalarına harcımızdan koyup mantı kapatır gibi 4 köşesinden katlayıp büküyoruz. 200 derece fırında kızarana dek pişiriyoruz.
Sıcakken üzerine yoğutlu sarımsak ve tereyağlı, kırmızı biberli sos döküp servis ediyoruz.
Afiyet olsun.







5 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.ELLERİNE SAĞLIK. MANTILARIN HARİKA GÖRÜNÜYORLAR.VE ŞİMDİ YAYINLADIM BLOGUMDA ARZIENDAM EDİYORLAR..
GENE BEKLERİM.SEVGİLER SELAMLAR

TATESAL dedi ki...

Ne kadar pratik ,ellerine sağlık çok nefis görünüyor arkadaşım,mutlu bir hafta diliyorum...

Esradan dedi ki...

merhabalar,gerçekten çok pratik ve enfes görünüyor ilk fırsatta denemek istiyorum,svgiler

SEVKUT dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar, gerçektende çok pratik ve tadıda çok güzel oluyor tavsiye ederim.

tülin dedi ki...

Ah Kutsev,sen beni 100 kg yapacaksın canım.