7 Mayıs 2010 Cuma

Çocuk İstismarına Karşı Elele


Habelerde izlediğimde yada gazetelerde okuduğumda en çok içimi acıtan olaylardan biride çocuklara yapılan cinsel istismar. Hele birde kendi aile fertlerinden birinden geliyorsa o zaman dahada bir etkileniyorum. Bunlar insan olamaz diyorum kendi kendime. İnsan olan daha neyin ne olduğundan haberi bile olmayan küçücük masumlara bunu nasıl yapabilir. Nasıl bir ahlaksızlık, nasıl bir vicdansızlıktır bu asla aklım almıyor. O çocukların yaşadığı travmayı düşününce ben bile bu yaşımla, bunca yaşamışlığımla kaldıramıyorum. O küçücük kalpleriyle, beyinleriyle  nasıl başedebilirlerki böyle bir iğrençlikle. Özellikle aile içindekiler için bence çok ağır cezalar olmalı. Ve asla gizli kalmamalı. Sırf dışarıya belli edip rezil olunmasın diye bu iğrençliğe göz yuman aile bireylerini  hele hele özellikle anneleri şiddetle kınıyorum ve onlara ne anne nede insan diyemiyorum. Bu çocuklar bu dünyaya kendi istekleri ile gelmiyor, onları biz getiriyoruz bu dünyaya. Ve onları her türlü kötülükten, şiddetten korumak bizim en önemli görevimiz. Lütfen etrafında bu tür olaylara şahit olan şüphelenen varsa kesinlikle susmasın.

Bir Milyon Kalem Platformunun yeni kampanyası bu konu ile ilgili. Çocuk istismarına karşı elele kampanyalarına canı gönülden destek veriyorum. Lütfen sizde bloglarınızda bu konuya ve kampanyaya yer verin. Yapabileceğimiz fazla birşey olmasada en azından bir toplumsal duyarlılık ve bilinç oluşturalım.

Hiç yorum yok: