31 Mart 2010 Çarşamba

Erkek Çocuk Süveter (Baby Sweater)


İp: Nako Pırlanta
Şiş: 4 ve 4,5 no şişler


Yeni temaya yeni bir modelle başlayalım demi ama. Bu süveteri arkadaşımın oğluşuna hediye ördüm. Çok zevkli bir modeldi. Modelin orijinal açıklamaları Burada mevcut. Ben açıklamadaki 18 aylık ölçülere göre yaptım. 74 ilmekle başladım. Ama bence daha küçük oldu, 1 yaşa kadar ancak olur herhalde. Yakınımda hiç bebek olmadığı için deneyemedim henüz. Sizde ipinize ve şişinize göre ayarlayabilirsiniz sayılarını.

6 yorum:

aleyna dedi ki...

elinize sağlık.çok güzel bir süveter olmuş.bende oğlum içn arıyordum hatta rengi bile gri iplerimin.güle güle kullansı küçük bey

hobicik dedi ki...

harika olmus canim ellerine saglik

Adsız dedi ki...

sevgili kutsev hanım.ben sizşn takipcinizim. çok beyeniyorum.altınörgüye üye olmak istedim meile mesaj gelmesine rağmen siteye giramiyorum yardımcı olurmusunuz teşekkürler

Adsız dedi ki...

sevgili kutsev hanım.ben sizşn takipcinizim. çok beyeniyorum.altınörgüye üye olmak istedim meile mesaj gelmesine rağmen siteye giramiyorum yardımcı olurmusunuz teşekkürler

alisnur dedi ki...

ablam, Kuzey 2 yaşını geçti, ve bu kış hala giyiyor. ben de oğlumda severek kullanıyoruz. Tekrar teşekkür ederim.

SEVKUT dedi ki...

İyi günlerde sağlıkla giysin Kuzeycim:)